Tenta imorgon!

Imorgon smäller det! Efter lite mer än en veckas intensivt pluggande kommer mina kunskaper i mikroekonomi sättas på prov. Idag och igår körde vi vår favorit frågebrunnen, fast inte så många gånger, denna tenta kommer ju vara mer matematiskt (tyvärr), men nu lär vi ju för livet, dessutom förstår man lättare om man vet mer.


Idag var jag den enda som inte hade mat med mig så jag lurade min pojkvän in till stan och vi åt lunch på Halmstads värdshus. Jag rekommenderar det inte. Det kostade 70:- och allt på menyn lät gott, och de var inte äckligt heller, men absolut inget speciellt, lite bättre skolmat med en väldigt gräddig sås, så mätt blev jag.


Det har även sköljt en värmebölja över staden idag, tror det var runt 22 + . Fick en liten värmechock när jag gick ut från bibblan. Men just i skrivande stund börjar det ösregna. Hoppas det försvinner under natten.


Halmstad har nu fått 7eleven! Jag tror att alla shell-macker ska förvandlas till dessa trevliga 24 timmar om dygnet mat/godis-affärerna. Kommer ju nästan kännas som hemma i Stockholm, men bara nästan. Kommer förresten åka upp lite tidigare till Stockholm än vad jag planerat, hoppar på första bästa plan efter min tenta den 5 juni. Min kusin har tagit sin läkarexamen! Såklart måste jag vara där och gratulera.

välkommen till halmstad


Kommentarer
Postat av: Mami

Lycka till imorgon på tentan och spika den nu! Kramar från Mami, Syrran och Hugo

2009-05-27 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback