Sayonara!

Nu åker jag!

Idag ska jag än en gång ut på ett weekend äventyr i Europa. First stop - Düsseldorf (Tyskland), sedan Antwerpen (Belgien) och till sist Köln (Tyskland). Två länder på fyra dagar - nice! Hittade världens billigaste biljett till Düsseldorf med Ryanair från Gothenburg City Atirport (som tydligen är världens minsta flygplats en halvtimme utanför Göteborg.) Så efter denna resa kan jag berätta om hur det fungerade. Ryanair flyger faktiskt till ganska många olika destinationer därifrån. Nu när Sterling gått i konkurs så är det ju skönt att veta att det finns ett annat lågprisalternativ i närheten.


Jag vet faktiskt inte så överdrivet mycket om de städer jag ska åka till, men jag har aldrig semestrat i Tyskland och aldrig varit i Belgien så det ska verkligen bli jättekul att få uppleva två nya länder. Sedan finns det ju många varor man kan köpa där för ett väldigt förmånligt pris om man säger så.....Ypperligt för den fattiga studenten.


Lite tråkigt är att jag missar ettornas tack-gasque till tvåorna (med raggartema) som är idag, missade ju förra gasquen också på grund av min resa till Linköping. Jag missar också masque - balen som anordnas av Euhreka på Scandic. Men, förhoppningsvis kommer det flera tillfällen!


Auf wiedersen!


Kommentarer
Postat av: sis

bal masqué!!! fett dreamy

http://www.youtube.com/watch?v=RxKjDUrmecA

2008-11-27 @ 22:03:19
Postat av: sis

and get me some diamonds in antwerpen!

2008-11-27 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback