Dagen innan.

Har spenderat ännu två intensiva dagar på biblioteket. Igår var det ganska ineffektivt, vi kom lite sent och det var i princip helt slut på bord. Så vi fick improvisera och hämta ihop lite andra bord och stolar och bygga vår lilla plugghörna. Hade en fantastisk utsikt över Nissan, och det kändes nästa som att man var utomhus.


Igår hade vi veckans första (och förmodligen ända) träningspass. Det blev ett hårt boxpass med uppercuts, krokar och raka slag. Därefter tog vi en tripp till solarieöarna. Bara för att vi kände oss något bleka. En annan kul grej som hände var att jag fick min tv äntligen! Har ju gått med inställningen att jag ska klara mig utan en tv så länge det går. Men, nu kunde jag inte vänta längre. Blev en söt liten 26 tummare från Samsung. Passar perfekt i Billy-bokhyllan.


Idag har vi kört frågebrunnen hela dagen! Eftersom marknadsföringskursen är så pass omfattande har det verkligen varit svårt att ta in all information. Så istället för att läsa, så skrev vi massa frågor, la dem i en plastförpackning och började dra. Efteråt räknade vi att vi hade svarat på ca 100 frågor! Snacka om effektivitet. Samtidigt känns det som ett ganska stort virrvarr i mitt huvud , och allt beror på vilka frågor vi får.....

frågebrunnen

Men nu ska jag laga chili con carne till Rutan! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kotlers önskebrunn, väldigt användbar:P

2008-10-30 @ 20:08:50
Postat av: Lena (exbloggaren):)

Ha ha, önskebrunnen såg ut som användna portionssnusar i en ask:)

Hoppas din första tentaperiod gick bra...

Postat av: Tapio

Lena:

ja eller ett par te-påsar^^

2008-10-31 @ 20:06:43
Postat av: Emilie

haha, kan man tycka...kom väl någon fråga som var identisk med någon ur önskebrunnen... :) gick väl helt ok tycker jag, men vi får väl se vad de blir för resultat...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback