Plugg, plugg, plugg...

Sitter här i min lilla lägenhet stirrar mig blind på Kotler. Är det inte konstigt att när man ska göra något som man helst inte vill, så hittar man på tusentals andra småsaker att göra? Idag har jag satt upp mina persienner som har stått i ett hörn den senaste månaden! Har varit lite skraj för att borra i mina väggar (känns så definitivt, tänk om jag ångrar mig, eller om det blir snett?). Men nu tog jag babysteps och borrade med den smalaste borren, och det gick utmärkt, äntligen kan det bli riktigt mörkt i mitt rum! (hurra?). Dessutom har jag satt upp två affischer och aktiverat mitt mecenatkort, hoppas på att kunna få lite sköna rabatter.


Rutan och jag började dagen med en promenad till Östra stranden, och sen tillbaka. Promenader är ju grymma fettförbrännare, och har man trevligt sällskap kan det bli riktigt kul. Vi båda kom på att det var lite konstigt att vi inte varit mer vid havet under vår tid i Halmstad. Något vi måste göra åt! Idag var kanske inte den finaste dagen i Halmstads historia - regn och blåst. Samtidigt är det skönt att få komma ut och se sig omkring, oavsett väder. Jag älskar verkligen havet. Känns alltid så harmoniskt och filosofiskt att stirra ut över horisonten och bara vara och känna hur liten man är. Havet är så enormt. Det ger en perspektiv på saker och ting....hmm..


inte min bild..men fin på östra stranden och det stora havet!

Tillbaka till kotler!


Kommentarer
Postat av: lillasyrran

kotler???

2008-10-21 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback