Amsterdam here I come!

Goedenavond!


Nu är inlämningen inlämnad och presentationen över (lyckligtvis hann jag inte redovisa)! Känner mig otroligt lättad! Nu är det bara kul, kul, kul som återstår! För om lite mindre än ett dygn kommer jag att befinna mig i Amsterdam, Hollands huvudstad och en stad jag aldrig varit i förut. Ska besöka en holländsk vän som jag lärt känna under mina resor. Ska bli jättespännande, ska åka från Kastrup (flygplatsen i Köpenhamn), så för tillfället har jag lite resfeber, är ju van att bara ta bussen eller få skjuts till Arlanda/Skavsta, men nu ska jag åka till ett helt annat land och åka iväg, hoppas allt går bra....


Hursomhelst, idag hade jag fotograf efter mig första delen av dagen. Har nämligen skrapat ihop en liten text om min första dag på högskolan som ska vara med i tidningen Tänk vidare som högskolan använder som info och promotion för skolan. Och ingen artikel utan bilder, även om det var ungefär en månad sedan jag började (!!). Åkte några gånger fram och tillbaka till skolan på cykeln för att få dedär klockrena bilderna när jag vänder mig om på cykeln och smäller av ett pepsodentleende i kameran.


Tackade även ja till att vara med med min lilla etta i tidningen Entré, som är en gratistidning här i Halmstad. Dem ska ha ett reportage om homestyling och nu ska de använda min lägenhet att tycka till om...ångrar kanske lite att jag tackade ja så snabbt. Har spenderat i alla fall en timme på att fixa till allt så att jag inte behöver skämmas. Som ni kanske såg på bilderna så har jag ganska så många grejer för en sådan liten lägenhet. Men just därför kan det ju vara värdefullt att få höra tips på hur jag kan leva compact living på bästa sätt!


Nä, nu ska jag ställa mina skor i ordning!


amsterdam
Tot ziens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback