I <3 Ica maxi!

Igår var jag äntligen klar med min inlämningsuppgift, det kändes stort, och mycket befriande! Måste erkänna att jag har haft lite fjärilar i magen om den första bedömningen, men nu får de gå som det går, det är bara att köra!


Pengarna kom i torsdags, och det finns väl inget bättre sätt att fira än att ta en sväng till Ica maxi (som ligger 3 minuter med cykel utanför min dörr). Både jag och Rutan är löjligt förtjusta i denna stormarknad och jag skulle lätt kunna spendera en hel förmiddag i de oändliga längorna av livsmedel! Än har jag inte utforskat byggdelen, men det skall göras en dag då jag behöver hitta livslusten igen! Haha, okej, Ica maxi är inte min frälsare, men det finns många roliga saker där helt enkelt! Igår hade jag skrivit en liten inköpslista, så det blev ett relativt kort besök.


Sedan kunde jag jobba lite på lägenheten, tänkte sätta upp hyllor, men då såg jag att man måste köpa skruvarna själv (!!). Så idag ska jag till min nya favoritaffär Claes Ohlson. Men jag städade faktiskt en hel del, satte upp min klocka och en tavla, samt gjorde ett litet kollage på min garderob. Har fått en liten önskan om att få se bilder på min f.d. knarkarkvart, oturligt nog har jag inga förebilder (kanske lika bra eftersom då skulle ni ändra er uppfattning om mig), men nu har jag hittat min kamera och förevigat det bästa av min lägenhet. Toaletten är under konstruktion och än så länge inget att se!mitt lilla garderobskollagehär sitter jag och bloggar!

off to yoga!
peace!
/emilie


Kommentarer
Postat av: Tapio

Min erfarenhet säger att det där är på Nyhem ^^

2008-09-29 @ 20:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback