Saker och ting börjar falla på plats

God morgon!


Fint väder i Halmstad idag! Äntligen fredag, och jag måste säga att denna vecka har varit full av framsteg, speciellt i min lägenhet! Från att ha varit något av en knarkarkvart med madrasser, ett matbord och en stol, har jag nu både en riktig säng (jag kan sova igen, yes!), en soffa (ja, mamma och min granne Adam, man får plats med en 2-sits soffa i en 21,6 kvm lägenhet) en äkta Billy bokhylla, ett soffbord och diverse "lull-lull". Det känns så helt otroligt bra.


Fler framsteg är min hälsa, efter en obligatorisk "efter nollningen" förkylning börjar jag nu vakna utan att vara täppt i näsan (kanske spelar de in att jag inte andas in golvdammet längre?) och kan sitta på en 3-timmars föreläsning utan att få hostattacker och koncentrera mig mer på att inte hosta än vad läraren säger, sing halleluja, praise the Lord!


Denna morgon firade jag min hälsa genom att gå upp kl 10, för att kl 11 vara på Sats och få en gyminstruktion med Stojan. Vi gick igenom mitt "helkropps, jag vill bara må bra" program och det kändes givande. Som vanligt stötte man på halva Mfp som stod och pumpade järn. Nu kan jag också lyfta skrot utan risk för att se ut som ett fån, fantastiskt!


Ikväll ska vi nog ta de lite lugnt för första gången på en fredag. På fredagar i Halmstad har vi kommit fram till att de flesta satsar på lite skönt barhäng och tar en tidig kväll, medans själva festen är på lördagar. Så denna helg ska vi följa majoriteten av Halmstad och satsa på lördag.

Lika bra de, för jag ska på yoga kl 12 på lördag morgon!


Dags för skola!


Peace!

/emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback