Semester kommer och går, men plugget de består...

Ingen vila, ingen ro. Nils- Ola förföljer mig i mina drömmar (min lärare i redovisning och finansiering). Jag känner att det går sådär för mig i skolan just nu. Är väldigt stressad över allt som jag missar när jag är borta, och allt jag måste göra för att komma ikapp, och som vanligt blir det lite sista sekunden på allt. Fick i alla fall sms från Rutan om att vi är blev godkända på Alban - en poäng från att göra om allt! Vilken lättnad! Ett problem mindre.


Denna termin har verkligen pluggtempot höjts, jag vet inte om det är för resten av min utbildning eller om det bara är just denna period. Enligt en del tvåor är andra terminen i ettan jobbigare än hela tvåan. Hmm..tvivlar väl lite på det påståendet. Ekonomistyrning låter inte så jättekul eller lätt. Gah! Och snart är det tenta och rapportinlämning också! När ska jag få sinnesro?


Tur att jag har en väldigt stor morot framför mig. Resan till Brasilien är i skrivande stund bara 29 dagar bort. Den resan är bättre planerad eftersom den ligger ganska direkt efter tentorna. I Brasilien, då ska jag banne mig få slappna av!


Nu ska jag läsa lite om budgetering!

tummen upp för semester!

Ps. Har ni sett mig på stan än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback