Tyngden på dalskidan älskling!

Just nu ligger jag i hårdträning inför kommande skidsäsong. Idag var jag på ett core-pass på sats, och imorgon ska jag testa BodyPump för första gången (som är med skivstång och grejer), och på tisdag är det sista rycket och BodyCombat. Måste säga att jag uppskattar att min vän Emma nu även hon är med i sats-sekten. Om jag inte sagt det förut så är det sällan man tränar utan att träffa på någon från Mfp, vi vet att det är viktigt att hålla oss i form!


På onsdag åker jag i alla fall tillbaka till Stockholm för att på torsdagen åka till Ramundbergen. Åker med familjen och Friskis&Svettis (som jag enligt min mamma egentligen borde gå med här i Halmstad, men ligger de på andra sidan staden så gör det..). Ska vara där tills på söndag, då jag på något sätt ska förflytta mig från Ramundbergen till Åre och sammansluta med resten av Mpf ettorna och tvåorna, ska bli riktigt kul! Det är även kul att fler studenter kommer dit under just den veckan, tydligen ska även LIU (Linköpings universitet) dit den veckan de med. Tyvärr är SU (Stockholms Universitet) där nu...där känner jag trots allt flest. Men c'est la vie!


Var på stan idag för att köpa glödlampor och slogs av hur tomt det var på gatorna! Kändes som jag var i en spökstad. Var i princip bara Åhléns, Claes Ohlson och mataffärerna som var öppna. Vad gör Halmstadborna på söndagar egentligen? Ligger och är tokbakis? Jag tycker annars att söndagar är en ypperlig dag att göra stan på. Hoppas att resten av Halmstad inser det snart...


I denna tid av lite för mycket fritid funderar jag  faktiskt starkt på att söka något extrajobb så jag kan aktivera mig själv och får in lite mera pengar. Får se om de kan bli verklighet i denna lågkonjunktur.


Hm, första riktigt skoldagen imorgon och det ska bli spännande att se vad Organisation för marknadsförare kommer att handla om, räkna med en rapport imorgon!

åre!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback