En typisk "fixardag"

Detta inlägg blir mer visuellt, hade med mig min kamera nästan hela dagen idag.

Allt började med min 10 000 stegs promenad till Östra stranden - efter att ha, dagen innan insett hur dålig min kondis blivit (jag orkade inte mer än 5 min på löpbandet istället för härliga 10-12 minuter), plus att jag hade sett på Du är vad du äter och sådana program får mig alltid att inse att jag banne mig aldrig ska gå ner (upp) mig så mycket som deltagarna i det programmet har gjort....


hih

På morgonen sken solen över Halmstad

finare än vad de kändes

Men när jag kom till stranden hade de börjat snöa, och de blåste kallt. Jag kunde ha dödat för en mössa och ett par vantar. På vägen hem från Östra stranden passade jag på att skriva ut min Brasilienbiljett i skolan.

inte så kul att cykla i detta väder

Såhär såg de lustiga vädret ut, på väg in till stan.

hihi, du e kändis nu prillan! :D

För att äta en lite finare lunch med Prillan på Yoss. Åt en god asiatisk fläskgryta, därefter sprang jag några ärenden.

GAH!!

På Skånskan serverade de fortfarande semlor! Eftersom jag är lika svag som Ture Sventon för semlor så övertalade jag Prillan att slå till. Har aldrig varit på Skånskan förut, men det var jättemysigt och gammeldags. Det var nedförsbacke till toaletten.


Var hemma och pausade och packade min kappsäck tills jag fick skynda mig till Sats för att dansa afrodans, vilket visade sig vara jättekul! Väldigt frigörande.


Och nu sitter jag här och slötittar på 40-year old virgin. Hoppas ni har haft en fin tisdag!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Överlycklig för en semla! :)

2009-03-25 @ 07:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback