Jobbiga veckan

Yo!

Första tentan är nu avklarad. Kändes rätt så bra. Är typ 90% säker på att jag kommer få godkänt. Sedan skulle jag väldans gärna vilja ha Vg, vår grupp fick 18/20 på vår rapport, vilket resulterar i betyget  Vg. Måste ändå ha två poäng från Vg på tentan för att få Vg på kursen. Vi får se hur Jenny rättar. Det var 7 st 8-12 poängsfrågor. När jag lästa frågorna såg jag framför mig hur detta berg av skrivande växte fram framför mina ögon. Totalt blev det 12 sidor handskriven text. Mot slutet fick jag byta position på pennan och det kändes lite konstigt. Klockan 12.45 kastade jag in handduken och cyklade hem och lagade en fantastik god tortillapizza.


Jag tänkte egentligen börja renskriva mina affärsredovisningsanteckningar. Dock fastnade jag på vetgirig.nu i 7 dueller mot min allmänbildade pojkvän på andra sidan världen. Lyckan var stor när jag lyckades vinna 4/7 dueller. Än en gång bevisas det att allmänbildning inte har något med ålder att göra! Jag är egentligen ingen tävlingsmänniska. Speciellt inte i sport, jag vet att jag kommer förlora, så då orkar jag inte satsa. Men, just allmänbildning är ett ämne som jag känner mig rätt så kunnig i, i alla fall för min ålder. Så tävlingsmänniskan kom fram i mig idag. Så sjukt nice att vinna! Nästan bättre än att vinna på lotto ;)


Sen drog jag med några tjejer på stan. Införskaffade hela tre bikins inför Brasilienresan. Kändes riktigt bra att bränna lite cash. Har varit väldigt sparsam inom shopping den senaste tiden, men nu ville jag få lite belöning för att jag gått igenom och klarat all den psykiska press som det innebär att skriva en tenta.


One down, one to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback