Sol, grill, mfp och cafét

På lördagen tog jag lite ledigt från mina studier eftersom det skulle bli en väldigt varm dag. Och det blev det! Det är så härligt att kunna gå ute med bara shorts och linne, utan att frysa! Jag började dagen med att gymma en timme! Det var skönt att få träna lite igen, har ju inte gjort de på ca 2 veckor eftersom jag har ätit antibiotika. Däremot kände jag att jag har tappat mycket muskler eftersom vissa övningar jag vanligtvis tycker är lätta kändes jättetunga. Men, nu är jag tillbaka i alla fall.


Efter min power-work out tog jag och min pojkvän en promenad ner till stan där det var fullt med folk. Jag misstänker att sommarturisterna börjar ramla in så smått här i Halmstad. Vi bestämde oss i alla fall för att äta lunch på Gastons. Jag åt en rätt god scampi-räk sallad. På vägen hem gick vi en omväg förbi Bolmens och jag hälsade på lite folk i min klass och kollade läget.


Senare på kvällen var det mfp1-grill vid bolmens. På ett sätt var det lite av en avslutningsfest. Många har redan åkt hem, men större delen av klassen har tentan på fredag som jag, eller en omtenta i organisation på måndag. Det var mycket trevligt, och mellan varven sprang jag till min pojkvän och hans vänner som satt lite längre bort och fick lite rosé. Tanken var att vi skulle till sista kåren som hade bartömning. Så blev inte utfallet, när de blev lite kallare fortsatte festen hos Sandra på Bolmens, mycket kul och därefter drog vi inte till stan och cafét. Mycket folk och riktigt kul. Kände att jag har saknat att festa, det är något som man enligt mig måste göra för att hålla sig vid vettet.

mfp
mer mfp
alla i mfp älskar att synas
showshowshow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback