Studera mera

Rapport från plugg-bubblan. Dagarna går och min förståelse för mikro ökar. Jag hoppas tentan är lätt. Massa jämvikt, totalnytta och kanske något diagram. Vi gör mest en massa tentor och märker att många frågor gör repris. Så jag hoppas på en tenta full av repriser.


Eftersom bibblan har fått så dåliga tider har vi flyttat vår plugg-grupp/syjunta till Linda och Ioana i Rotorp. Går faktiskt helt okej att sitta hemma hos någon. Även om de bli mycket skitsnack emellanåt, men jag får ändå mer gjort när jag sitter där än om jag skulle sitta hemma själv. Dessutom har de blivit så att någon bakar något till varje dag. Häromdagen bakade jag riktigt mastiga kladdkakemuffins - jag säger bara GAH!


Igår lagade jag min egen pizza. Sådär som man gjorde på hemkunskapen i femman. Pizza med sconesbotten, tomatsås, kalkon, zucchini, gorogonzola och vanlig ost. Blev faktiskt riktigt go. Och jag behövde inte åka iväg till affären och köpa massa grejer.

gah

Senare på kvällen igår drog vi ut till Bull's och satt och spanade lite. De blev en cola för min del. Skönt att inte vara bakis idag, men jag kände mig lite tråkig och otaggad. Även om de andra bara drack 1-2 glas vin så blev de i alla fall lite glada medans jag bara blev trött. Så vid midnatt drog jag hem och de andra drog till cafét.

halmstad by night

Mah, ny dag, nya saker att lära! Imorrn kommer csn också, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback