Tidsfördriv

 På onsdagen var det overallgasque på Bolmens. Vi satt i våra brassestolar och åt kokt korv. De flesta killarna hade på sig peruker och solglasögon så det kändes lite flummigt att se hur oigenkännliga alla såg ut.  Efter några timmar kom staben och körde en liten uppvisning, och därefter blev vi indelade i tre grupper (lax, ost och skinka), efter lite väntan fick vi blunda och bli "invigda". Här väljer jag att utesluta detaljer. Festen var sedan igång, Nathalie fick ansluta och fick träffa klassen, och hon tyckte precis som jag att de var "taggade"! Vi drog sedan till kåren där vi var ensamma på dansgolvet, men det var kul ändå!


Vi började torsdagen med att äta en maffig kebabpizza på pizzerian New York, jag åt upp ¾ och Nathalie ¼, är man grandiosa så är man. Jag visade därefter upp Halmstad och mina hotspots. Bland annat Bulls, stadsbiblioteket, picassoparken och den gamla delen av Halmstad. På kvällen testade vi Club 4 för första gången, denna gång var de på Cafét, och det var absolut bättre än vad jag trodde. Lika mycket folk som en fredag ungefär och de spelade min nya taggningslåt nr 1: Day n Nite -Kid Cudi. Igår visade jag upp högskolan och vi fortsatte sedan till Östra stranden. Det var soligt men väldigt blåsigt, som det brukar vara alltså. På kvällen kände jag mig lite seg och dessutom har min hals börjat krångla (inte så bra med tanke på att vi ska ha två presentationer nästa vecka!). Så jag la mina pengar på en pizza och Panic Room med Rutan. Så idag kunde jag gå upp i tid för att gå på yoga och sedan cykla in en sväng på stan och fixa lite grejer.


overall-staben



Annars känns det som jag väntar så mycket, just nu känns det som att jag är helt handikappsförlamad tills Emma kommer tillbaka från Barcelona, och jag kan inte känna mig 100% lycklig förens min pojkvän kommer hit (3 dagar till Sverige, 5 till Halmstad). Gah! Vart finns ff-knappen när man behöver den som mest??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback