Walk the walk, talk the talk

Puh, nu är mina två framträdanden över. Gick faktiskt riktigt bra, fick 5/5 på allt förutom på mitt röstläge "lite gällt...", men enligt mina vänner är det så jag låter. Så det är prima. Det vi gjorde var alltså först en argumentation - vi var mot mensbidrag, vilket jag tror vi vann, det blev en rätt kul diskussion i alla fall, tror vår lärare Judith gillade den. Sedan mitt personliga tal som gick så bra. Det var nog tur att jag tränade med min grupp några gånger innan. Egentligen gillar jag att hålla tal och framträda m.m. men när man inte gör det så ofta blir man lätt rätt nervös innan. Tur att jag är så otroligt inlevelsefull under stress =)


Annars har vi jobbat hela veckan med vår rapport om Systembolagets externa kommunikation i marknadskommunikation. Det är rätt ofta de blir intensiva veckor i vågor. Fast vi kanske inte är de mest effektiva, men jag tror att rapporten kommer att bli bra. Dock tror jag Judith kommer att titta mest på vår presentation, så vi ska försöka komma på något spexigt så att vi kan imponera på henne.


Jag måste även få passa på att gratulera min lillasyster som tog sitt körkort på första försöket i onsdags! Hela tre år före mig, känns bra. Jag har i alla fall bokat in mig på två till lektioner och riskettan, som är en ny grej de har lagt till på körkortsutbildningen, man ska tydligen diskutera alkohol, trötthet och droger i trafiken. Allt för 750 härliga kronor.


Tur att min pojkvän kommer hem imorgon så jag har något att se framemot! Mina gräsänke-dagar är över! Äntligen....!
min mördarsyrra på ett annat motorfordon


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah yes, me in the fat-suit

2009-05-17 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback