Årets sista Kårpub...med sommartema!

Nu är jag tillbaka från Kåren. När jag gled in lite innan elva var det väldigt glest i Caféet - hur många som var i Klubben/Loungen vet jag ej. Eftersom det var sommartema hade jag valt att festa i linne, shorts o skejtskor. Tyvärr var ju det blött väderlag så jag fick ta på mig ett par byxor som stänkskydd så jag slapp gå runt med en blöt rumpfläck på Kåren. Ombyre skedde smidigast, och med minst uppståndelse, i ett av båsen på herrarnas toa.

Det var inte många som var så somrigt klädda men vi i surfershorts och linne  ploppade ändå upp här och var :) Jag testade, en egenkomponerad, alkoholfri drink med ingredienser från det utökade sortimentet -  och den blev inte helt dålig! Framåt slutet hamnade jag i en liten diskussion, om allt och inget, med en väldigt politik-/historiekunnig student. Sedan konstaterade en (halv-?)amerikansk tjej att jag har en liten B i kupstorlek...jag som alltid trott att jag hade en fyllig A!

Det blev en snabb, sladdande och lite vattenskättande hemfärd på min nya leksak - min bmx! Jag är väldigt hungrig nu så ska slänga ihop en studentburgare; det blir en välkryddad, ketchup:ad och ostklädd hamburgerbiff mellan två lättrostade formbrödskivor!

Imorgon ska jag äntligen få sova! Denna dag började, precis som jag hade förutspått, med att jag blev uppringd av de där filmtjejerna. Filmdelen fick vi klart på några timmar och nu återstår klipparbetet för dem innan min återupplivade "filmkarriär" är ett faktum!

Sov gott!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback