En sen decembernatt

Om en kvart måste jag sova. Förmodligen blir jag väckt runt 9 imorgon igen av två filmglada tjejer. En vän och hennes kompis håller på med en fejkad reklamfilm som skoluppgift. De behövde låna en studentlägenhet på Gamletull och det slutade med att jag lånar ut min och ställer upp som skådis :)

Måndagens tentainlämning blev på håret. Jag tror att den kan ha kommit in någon minut sent men jag skulle nog ha behövt ägna en 30 minuter till på den för att vara helt nöjd.

Idag bestämde jag mig för att ta tag i lite extra träning i och med att jag fömodligen inte kommer att träna så mycket i Finland. Efter lite paus från Cooper-testen var det dags att testa igen. Envis som jag är, försökte jag att få samma resultat som vanligt. Problemet är att min förra löpperiod var kort och att det hade varit ett långt uppehåll innan den med. Efter att ha intalat och lurat mig själv till att springa klart var jag spyfärdig och hade riktigt starkt håll. Någon mer träning blev det inte på gymmet idag...

Imorgon är terminens sista Kårpub. Planscherna sade något i stil med att "Vägra vintern" och sa att flip-flops och/eller annat somrigt var deras förslag på klädsel :)

Ni får sova så gott!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback