Andra halvan av hösten...

När denna vecka nu går mot sitt slut nalkas början av terminens andra hälft. Nya kurser ska påbörjas och de förra bör bli klara. På onsdag har vi på humaniora, f.d. nollor plus de som varit med och annordna nollningen -08, gasque innan utång på Kåren. Dirty Lucia verkar bli temat...

Mina traditionella lördagspannkakor blev förskjutna till idag. Plättarna smakade dock lika gott på en söndag :)

Jag känner att besöket i Götet var precis vad jag behövde. Att lägga mig innan tolv är nästa mål för att kunna få en ärlig chans att utnyttja de ljusa timmarna av morondagen - full ut.

Sov så gott, så kommer nästa inlägg imorgon!


Med vänlig hälsning,

Tapio

P.s. Om det finns någon fattig och nybliven student där ute som sitter i en tom lägenhet, kan jag nämna att jag har en liten köks-/sovrums-TV och en tjock-skärm till dator som jag behöver bli av med... Mer info finns uppsatt på Gamletulls anslagstavlor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback