Helg sköna helg

Igår skötte jag bara lite bankärenden och lämnade tillbaka min lånade laptop. Efter det bar det av mot MAXI för att det var dags att utöka innehållet i min/mitt studentkyl/-skafferi.

Bland hyllor och kyldiskar plockades det friskt och jag insåg vad lite saker jag har levt på på sistone. "Vardagslyx" som buljong, soja och FLÄSKFILÉ (självklart till studentpris :)) införskaffades tillsammans med måsten som mjölk, juice, ägg och formbröd.

På vägen hem möttes jag upp av en kompis som jag träffat för lite det här året. För oss blev det sedan idol-tittande, nyaste Rambo på bluray (för andra gången) och lite allmänt tv-slappande. En riktigt skän slappardag var sedan över :)

Strax ska jag dra och äta (sitter på biblan) för att sedan dra till gymmet. Polarna har, genom msn-plingande, informerat mig om fest ikväll. Ska bara klämma in ett kort besök, för ett informellt möte, på After Worken på Kåren först. Party är väl behövt efter allt överstuderande!

Ha det bäst, gott folk!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Upprörd hyresgäst

Jag upplever just i detta nu oförskämt högt ljud som dunkar obehagligt kraftigt i mina väggar. Var vänlig sänk volymen, annars tvingas jag ta till drastiska åtgärder och kontakta vår hyresvärd.



jag hoppas att detta är ett missförstånd, att du lider av temporär sinnesförvirring och att detta icke upprepas.



//Granne med tinnitus, upprätthållare av grannsämja

2008-09-19 @ 17:35:24
Postat av: Tapio

Upprörd hyresgäst:

Är du vägg-i-vägg-granne till mig menar du? Eller ovan/under? Jag har ingen dator hemma och kommer inte att ha det i ett par veckor. Därför skulle jag uppskatta om ev. klagomål kom i form av en påplingning eller liknande så att jag vet om/när det är för högt.



Mvh/ Tapio

2008-09-21 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback