Da'n före da'n; Hjärtslaget nalkas!

Inatt har jag suttit och sytt på tygmärken på min overallt. Nej, nu ljög jag. Jag har NÄSTAN hunnit sy på ETT märke :) Förra årets Hjärtslaget-märke har jag fortfarande inte på overallen och en hel drös märken från min visit i Skellefteå står på kö att få fästas. Jag ser fram emot att delta i årets största märkesbytarsammankomst i Halmstad (som närmast bara utmanas av de nollningsaktivas interna byteshandel av programmärken)!

Förutom lokala programmärken, officiella Thorax-, plätt- och Hjärtslagetmärken och allehanda märken från andra lärosäten brukar alltid vissa studenter ha egenkomponerade inofficiella Hjärtslaget-märken! De sistnämnda märkena har man tillverkat just för årets sammankomst och uppfinningsrikedomen är hög!

Här följer vissa bildexempel till er som än inte har förkovrat er i märkesdjungeln:


Ex-changes märke          Kårens märke                 Varannan vatten


Jönköpingsgästers märke, "hångelmärke 2007"  och Straffis-märket


Så här kan en välanvänd Språk-overall se ut efter ett par år...

Jag fick hjärnsläpp nyss och startade om datorn...utan att spara vad jag hade skrivit! Lyckligtvis måste något slags självspararfunktion ha räddat mig :)

Sov så gott!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Mattias (gbg)

Du är en overallnörd tapio (uttalas "Oväråål" ;)"

2009-03-14 @ 23:51:07
Postat av: Tapio

Haha. Så sant som det bara kan sägas i Götet; "Oväråål".

2009-03-27 @ 02:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback