En omväxlande vecka som övergår i ny...

Mot slutet av förra veckan var allt bra på den fysiska fronten, träningen var på topp och saker rullade på. Sedan blev jag sjuk, fick ställa in lektioner och skippade all gymträning. Min lya var en stor röra och dammtussarna gjorde sig påminda.

Framåt helgen började allt vända. Städade gjorde jag ordentligt i fredags natt, igår fick jag tvättat en hel del och klockan 6 imorgon blir det en omgång tvätt till. Idag kom jag fram till att det var dags att ta sista steget ur slapphetskoman; ett gymbesök var påbjudet! Det visade sig att min styrka inte var på topp men jag skyller på gymbrist och/eller sjukdom :)

Vad nästa vecka bjuder på får vi se. Det kan vara så att träningen börjades för snart inpå sjukdom, men än så länge är det kolugnt. Efter veckans tre föreläsningar, och ett eventuellt kårpubsbesök, är det fredagen den trettonde. Denna utomordentligt mytomspunna dag börjar årets upplaga av Halmstads egna nationella studentfest -
Hjärtslaget 2009 går av stapeln!

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner. Om sju timmar ska det vaknas upp.

Ha det bäst!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback