Hjärtslaget: Extrainfo!

Jag och mitt lag "Ägget & Co", där jag är "Ägget" och min polare är "Co", var precis och skrev in oss som patienter på årets Hjärtslag. Vi fick vår välkomstkasse och även lite efterfrågad information!

Fredagens Hjärtepub tar 50 kr i inträde för icke-patienter (dvs. icke laganmälda studenter) och 70 kr för gästbiljett. På lördagens Hjärtepub står 250 kg kärlek på scen och entrén kostar 70 kr för icke-patienter och 100 kr för gäster. Man betalar i entrén - precis som under vanliga Kårkvällar. 468 patienter är anmälda och lägg till övriga gäster på den summan och Hjärtslaget blir en succé!

Nu måste jag sy på de märken som jag igår trodde skulle räcka att limmas :)

Ha det bäst och vi ses på kvällens Hjärtepub (16-02)!


Med vänlig hälsning,

Tapio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback