Helgen är över...

Helgens filmmaraton är slut. Jag  och mina vänner tog oss igenom över 700 minuter Band of Brothers, men avlsutade inte ens hälften av alla snacks och allt godis! Om jag går upp några kilo skyller jag på dem som inte dök upp!

Vi skulle egentligen varit en hel bunt igår men av allehande skäl blev det bara fem killar till slut. Några tjejer var på väg in mot stan/mig väldigt sent; de åkte ungefär när vi tröttnat på att vänta. Vi fick dock besök av min favoritkassörska, men hon skulle tillbaka till en annan förfest :) om vår sorgliga församling skrämde henne förtäljer ej historien...

En snabb sväng på Mårtenssons runt 23 gav oss stämplar (så vi slapp senare kö) och gav oss dessutom studentrabatt. Med jackorna inhängda där slapp vi dessutom köa för att hänga in och ut jackorna och betala för det mer än en gång. Vi var sedan på morfars till halv ett ungefär och vi det laget var det lika fullt som alltid :) En kort sväng till Bull's och sedan bar det, efter 01, till Mårtenssons igen.

När vi var inne på Mårtenssons för att få stämplar var det lite folk i pubdelen men på båda dansgolven var det tomt - så när som på någon enstaka person i vardera rum, utöver personalen. Efter ett var det fullsmockat och det var riktigt mycket drag! Alla som inte vet att jag inte dricket skulle nog trott att jag var packad, eller att jag eventuellt gick på "något annat", om de såg vilken energikippe jag var! Vid halv fyra någon gång - någonstans mellan Mårtenssons, McDonald's och Gamletull - sjöng jag ock min göteborgsvän Krille på låtar från Disneydags och var allmänt hyper :)

Idag såg man spåren efter helgens röj. Jag moppade klart för någon timma sedan (fast jag måste erkänna att jag började rätt sent)!

Sov så gott!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback