Studio 11 i Kouvola

I lördags var jag på Studio 11 här i Kouvola. Det belv första lyckade kvällen ute. Jag passade på att dokumentera stället innan jag kände att det var allt för många i vägen för att föreviga miljön. Jag kan nämna att, för 2,5 år sedan, när detta ställe hade andra ägare och annan namn var så gott som allt svart. Nu har de de "blingat" upp det mesta och rockrummet är stilrent med rätt mängd svart.


  enorm discokula                belysta bord                  lite vatten :)

     guldskimmer               metallisk miljö/bar      spegelpelare


       rockprofiler                 rockbar                      vinklad rockbar


väggtextur + bling         övervåningsittplats         övervåningsvägg


guldfejkskinnstol     danspåle/-stång         enorm discokula 2


dansgolvstrappbelysning     VIP-rabattmonitor    sista glimt av rockbaren

Jag blev uppbjuden på dansgolvet efter några sällskapslösa timmar och spenderade sedan kvällen med "dansfolket". Efter ett nattligt besök på Hesburger (Finlands motsvarighet till MAX, men finns runtom i världen) körde jag hem sällskapet och drog sedan hem för att sova. Läggdags blev klockan 05:15.

Ha det gôtt!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Mattias

Verkar som du hade det både snöigt och roligt i finland :) snygga bilder blev det med, imponerad av fyrverkerierna, du får gärna skicka dem! En fråga om krogen bara, har de inte uppfunnit stämplar i finland eller varför fick du vänta en ½ timma när du skulle in igen, se till å skaffa stämpel tappen ;) God Fortsättning!!//Mattias

2009-01-10 @ 00:40:54
Postat av: Tapio

Mattias:

Krogbilderna är tagna med mobilkamera. Fyrverkeriet förevigades inte så mycket eftersom kameran lade av mitt i :( lite väl lång slutartid så de oklippta bidlerna har mycket skak, som i och för sig gav en fin effekt ;)

man måste har garderobsbiljett för att komma in igen men eftersom jag inte äger jacka - bara luvtröja - hade jag inte hängt in i garderoben.

2009-01-10 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback