Onsdag morgon



Imorse, klockan 06, gick jag till tvättstugan för att bli av med tvättlasset jag inte fick tvättat igår. När jag drog upp tvättstugedörren rispade jag upp fingret på en plåtbit som fungerade som extra inbrottsskydd. För at inte bloda ner tvätten lät jag fingret droppa fritt medan jag fylla maskinerna med hjälp av min andra hand.

Efter all tvätt var det skoldags och dags för språkhistorielektion i Allmän språkvetenskap. För en gångs skull ska jag faktiskt göra hemtentan vid kursslut. Detta är ju tredje gången jag går delkursen. Första halvan av hemtentan fick jag ut idag och även om den skall in först 5/6 ska jag börja rätt snart.

Gymmet blev nästa anhalt efter föreläsningen och där mötte jag bekanta från programmet. Alla ska tydligen ut idag - jag ska dock jobba som barvärd ikväll!

Nu ska jag duscha, diska, vika tvätt och, kanske, städa!

Ha det bäst!


Med vänlig hälsning,

Tapio

P.s. Har hittat en jätterolig hemsida! Den har ingen anknytning till skolan men jag rekommenderar den till alla pratkvarnar därute som vill bli lite mer internationella. Omegle.com är en chatsida som slumpar fram vem som pratar med vem. Igår pratade jag med en tjej i Israel, en kille i Turkiet, en tjej i Japan (Tokyo), en kille i Holland och en tjej i Finland :) D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback