Bihåleinflammation

Den huvudvärk som sitter ovanför mina ögonbryn och som blir mer påtaglig när jag böjer mig framåt tyder på att jag har bihåleinflammation. Inflammationen i sig är inte speciellt jobbig, (går ju att bota med antibiotika om det behövs) utan det är konsekvenserna av den. Eftersom inflammationen beror på en förkylningsinfektion och denna infektion fortfarande bor kvar i min kropp avråds jag till att idrotta. Detta innebär i sin tur att jag kommer att missa morgondagens hemmamatch mot Helsingborg UBF. Har inflammationen inte gett sig om några dagar och jag får penicillin kommer jag att missa söndagens hemmamatch mot Trelleborg Basket samt i värsta fall även bortamatchen söndagen därefter. Jag hatar att missa matcher, så jag hoppas in i det sista på ett mirakel! Funderar på att göra ett besök i någon utav Halmstads hälsokostaffärer. Klicka här för att läsa om hälsokost.

Även om jag inte kommer att befinna mig på planen i morgon ska ni givetvis bege er till Högskolehallen och heja fram Halmstad Baskets herrlag Dawgs till sin femte raka seger! Matchen startar kl 20:00 och inträdet är som vanligt endast 20 kr. Gratis dock upp till 16 år.

Bring It!

/Micke


Kommentarer
Postat av: Jesse Jones

Ja, ni vinner imorgon.

2006-11-21 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback