Ett tråkigt och ytterst innehållslöst blogginlägg av en man som inte har något alls att säga


Voi voi. Nu är jag trött igen.

Har varit och kollat på The Hives i afton. Det var mycket trevligt. Och så har vi varit uppe tidigt och fixat biljetter till Bruce Springsteen på Ullevi i sommar. Det blir nog till och med mer än mycket trevligt.

Onsdag morgon återvänder jag till Halmstad. Där väntar besök av gamle Christer, vilket ska bli en ynnest.

Jag är verkligen helt tom i huvudet.

Fem minuter sedan senaste meningen. Jag har surfat lite aftonbladet och annat, i fåfängt hopp om att komma på något uppslag att skriva om. Men nä.

Just det förresten... Överraskningen till Jon som jag skrev om i mitt senaste inlägg... Den blev lyckad. Han blev både glad och överraskad när han kom hem och möttes av fest, sång och dans. Och mycket hud.
Han kom hem sent, vid midnatt, men vi hann ändå med att kalasa hemma lite och gå ut på lokal.
Vi hade det kul.


Tre veckor kvar på terminen nu, fyra seminarier. Sen är det slut på Halmstad för min del.
For good.

Hörs.

/Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback