Kung Bor(e)ing

Så kom den till slut. Den riktiga vintern. Den kalla, stränga och hårda vintern. Usch! Jag som trivdes så himla bra med den vikarierande, milda light-vintern. Men men... Hoppas ni njuter till fullo, alla ni som längtat efter och saknat snö och kyla. Själv hoppas jag på regn och plusgrader så snart som möjligt.

Björn, förresten, heter ju jag. Men jag är inte den Björn som Elin titt som tätt refererar till i sina bloggar. Det är en helt annan Björn. Bara som ett litet förtydligande.

Gjorde en ny befriande upptäckt i morse när jag skulle gå igenom lite nyheter på texttv. När jag skulle knappa in ”300” råkade jag av misstag trycka på knappen ovanför ”3”. Som genom ett mirakel visade sig dock den knappen vara en direktlänk just till sidan 300! Helt otroligt. En revolution för mitt texttvbläddrande.

Varje gång jag fryser numera domnar höger lillfingertopp bort helt. Obehagligt och besynnerligt.

Markus Rosenberg klar för Werder Bremen... Det är ju fullständigt lysande! Fattas bara att Isaksson får speltid snart... Chippen har återuppstått från de döda, Zlatan är bättre än någonsin, Elmander är riktigt, riktigt bra, jag gör comeback i Wapnö... Svensk fotboll ser härligt bra ut!

Årets första grusträning ikväll. Jag gillar det.

Ha det så himla fint!

Björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback