Helt slutkörd

Phew.. Vad jag är trött. Det jag tidigare i veckan beskrev som "verklighetsvecka" har det inte blivit så värst mycket av ännu. Eller... Jo, jag har åtminstone samlat ihop alla mina anteckningar (sporadiskt utspridda i 3 st halvfulla kollegieblock från 2003) och bestämt mig för att imorgon försöka komma igång med ett arbete i arbetspsykologi. Och så har jag gott på föreläsning idag. Ja, det är inte illa.

Arbetspsykologiföreläsningen idag var faktiskt ganska trevlig. Ämnet för dagen var "kommunikation" och vi fick göra diverse övningar i grupper. En övning gick ut på att alla personer (4 st) i gruppen fick en lapp med tre yrken på (hemliga för de andra). Sen skulle man utan kroppsspråk läsa upp en artikel från en tidning (om målning och dålig färg) med röstnyans och tonläge som sina respektive yrken. Jag lyckades ganska bra med att läsa upp den torra texten som såväl militär, nyhetsuppläsare och politiker. Höjdpunkten var ändå när näpet vackra Hanna läste upp texten med som byggarbetare. Och gjorde det med bravur! Made my day...

Håller annars på att planera nästa veckas 25-årskalas. Jag blir ju kvartssekel den 18:e och i dagsläget ser det ut att bli en hejdundrande skiva den 19:e...

Nu är jag verkligen verkligen jättetrött. Ska kolla sporten, sen somna.

Tack och god natt.

Björn

Kommentarer
Postat av: Mats

Vilken feeeeeest, det kommer att bli! Skål eronaut! Mats

2007-05-11 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback