Krimskrams & annat

Har faktiskt inte så mycket att skriva om idag.. känns lite tomt och konstigt.. men jag kan ju alltid berätta att Kåren äntligen fått upp lite bilder från pubkvällarna på sin hemsida och att Lasse Hörnäs har blivit vice kårordförande kommande läsår.
Vill önska Lasse ett varmt grattis och massa lycka till! Jag tror det kommer bli ett jättebra samarbete med blivande ordförande Ullrika Sellman :-)

Idag laddar jag för morgondagens gala med 6M. Mat, spex och ett och annat glas med vin blir det. Trevligt, trevligt!

Denna varma fredag bjuder för övrigt på premiär av Dark Room på B&B. En ny scen ska invigas och kvällen till ära är Thunder express (med vår allas Strängen i Hellacopters) på besök. Tjoho, det blir kul!

Dagens plus & minus:
+ sol, sol, sol
- varför tog jag svart jacka till skolan idag?

/Elin

Kommentarer
Postat av: Farfar

Lasse Hörnäs har inte blivit vice kårordförande (ännu), han är dock nominerad av valberedningen som kandidat och det är FUM som tar beslut den 8:e Maj om han får den tjänsten.

2007-05-04 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback