Och så har ytterligare en dag passerat

"Björn! Ingen kan skjuta sparris som du. Nästa spelning ska du spela triangel och dooodoooodooooaaa som bara du kan. Ring. Din *****"

Sms under natten från en trummis i en av landets absolut mest populära rockband.

Annars?
Fredagen var jobbig på så vis att vi hade gruppmöte redan klockan 11:00. João höll gäspande med mig. Aldrig mer gruppmöten innan kl 14:00.
Fredagen var jobbig även på så vis att jag blev väckt två gånger under min eftermiddagssömn. Först ringde Karin och ville låna mitt bord. Jag hjälpte henne bära bort det + två stolar. Sen blev jag väckt igen av Krigge som plingade på dörren. När jag öppnade var han borta.

Det tråkiga med en helg i Halmstad är att den påminner ganska mycket om en tisdag i Halmstad. Eller för den delen en torsdag. Eller en måndag. Eller om det är de dagarna som påminner om helg. Om det tvisto de lärde.

Jag och ****-Ivar gick på box på kårgymmet för andra veckan i rad. Mycket i hopp om att samma fagra duo som senast skulle deltaga. De var med igen... Det gladde.

Ha en hutlöst härlig helg.

/Björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback