Fest :D :D

Ikväll skall det slås klackar i taket! Jag var precis och köpte en ny, inte så budgetanpassad, skjorta. Köttet är klart för grillning. Jag har blandat ihop förfestdrickat. Planen är att jag skall dra med några kursare och grilla. Finskortan åker inte på förrän efter...av både fräschets- och försiktighetsskäl. Hem och duscha och göra iordning sig det sista innan man, fräsch som en nyponros (säger man så om killar?), drar iväg till kåren!

Detta var bara ett "inför"-inlägg. Det skall nog hinnas med ett mellaninlägg...för att sedan sammanfatta kvällen inatt!

Ha det bäst så hörs vi om ett tag! / Tapio



03:13. Tyvärr hann jag inte med något mellaninlägg. Grillningen gick finemang. Eftersom det var jag som fick ta över grillansvaret var det tur att jag lämnade nya skjortan hemma :P De andra åt grillspett, sallad och potatissallad. Själv nöjde jag mig med två stora, kryddade karrékotletter :) Efter skitsnack och mat spelade vi kubb. Jag genomförde det vinnande kastet!!! Sedan gick tre av oss bort och spelade ett plockepinn - modell: större.

Framåt nio drog jag mig hemåt för att byta om, duscha och så vidare. Jag var väl på kåren runt 20 i elva. Det tråkiga var att inte många kom dit. Trots annonsering i Hallandsposten och promotion på de olika gymnasioskolorna kom inte alls så många som personalen (och jag) hade hoppats på. Sällskapet var dock trevligt, jag hann få mycket beröm för skjortan och jag åtnjöt några alkoholfria drinkar. Summan av kardemumman var en kväll som blev ok. Inte mer, inte mindre.

Nu ska jag bege mig till drömmarnas land!

Ha det gôtt!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig Tapio, massa pussar

2008-05-01 @ 03:18:24
Postat av: Tapio

Johanna: Detsamma gullet :)

2008-05-01 @ 03:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback