Det är nära nu

Imorgon börjar nollningen; den tid på året då studenttradioner utövas, under allmänhetens insyn, av ett myller av nuvarande och blivande studenter.  Halmstad kommer att vara fullt av studenter klädda i enorma solbrillor, färglada overaller och peruker. Väldigt (för allmänheten) annorlunda sånger, med beknata melodier, kommer att sjungas/vrålas runt om i staden.

Än viktigare är att band kommer att knytas nya studenter emellan, staden kommer att bli mer och mer geografiskt övergriplig för dessa, deras studiesociala liv kommer att få en springande start och, sist men inte minst, kommer massor av nyfikna själar att få påbörja en högre nivå av studier!

Jag kommer att utföra ett hemligt uppdrag under ett par dagar nu. Denna plan innefattar skjutvärnsjournalistiskt införskaffade underrättelser. Mer än så vill jag inte avslöja - eftersom det är roligare med hemlisar :)

Tills jag, troligtvis på söndag, skriver igen får ni läsa om högskolebloggens nyaste tillskott
Emilies nollningseskapader.

Håll till godo!


Med vänlig hälsning,

Tapio

P.s. Framöver kommer jag att skriva på hogskolanihalmstad.blogg.se/tapio och Emilie på hogskolanihalmstad.blogg.se/emilie. D.s.

Kommentarer
Postat av: resume company

I can only imagine how bright and wonderful this event really should be!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback