Slapp söndag

Igår vände hemmapulandet, OS och ett långt samtal med tjejen på dygnet. Jag la mig nog vid 05:30 i morse. När jag vaknade upp vid 11-tiden var jag allt för trött och somnade om -i fyra timmar!

Frukost vid 15, hamburgarmiddag vid 19 och vid 21 satte jag mig för att spela lite Diablo II. Klar med spelandet blev jag precis innan bloggandet. Nu är det dock strax dags för nattamat.

Idag har jag dammsugit, kollat på sport, följt politiska skeenden och samlat energi inför pluggandet. Imorgon får jag börja lusläsa böcker inför hemtentan. Det är lite synd att jag inte har slutat mitt sommarjobb än bara. Någon tidig, horisontell, vila blev det inte idag heller. Jag ska däremot inte vara uppe länge till.

Imorgon är det gym, plugg, jobb och - åter igen - plugg som gäller. Sedan tror jag att jag får hem två filmer från en filmklubb jag testar gratis denna månaden. Jag får vara stark nog att inte slita mig från böckerna, till förmån för filmerna.

Nu ska jag ringa min flicka.

God natt!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback