Äntligen rent!

Nu har jag äntligen fått städat här hemma! Jag har är inte många kvadrat men det var mycket att röja. Disken är borta. Jag har gjort Ugnspannkaka till jobblunchen imorgon. Det är även moppat och känns allmänt städat här :)

Tyvärr hann förra tvättomgångens ovikta tvätt inte vikas innan helgens omgång. Nu blir det till att vika massor imorgon. Inatt måste jag prioritera sömn om gym och jobb skall orkas med imorgon.

Veckorna börjar försvinna och hemtentor och inlämningar får mindre tid att pluggas inför och göras. Det måste dock hittas ork och tid för det. Jag tror/hoppas att det löser sig lättare när jag kommit in i mina normala rutiner igen.

Gymmet är rätt tomt nu på lovet. Jag tog chansen att dokumentera lite i fredags. För er som inte har varit där är detta en miniatyr-guidening:


Nummer ett och två är från själva "lyfta skrot"-delen av gymmet. Sista bilden är motions-/stretchingdelen. Annars finns även dans-  och spinningsalar samt klättervägg.

Nu måste jag faktiskt lägga mig. Klockan är 01:52.

Sov gott!


Med vänlig hälsning,

Tapio

P.s. Det blev lite täta inlägg från mig och Lena nu, men det blir till att få lite mer struktur på det nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback