Nedräkning

Sexton pass att kvar att jobba, kan eventuellt bli nitton då jag känner att shopping tarmen rycker inför skolstarten. Extra tider betyder extra pengar. Jag satt precis och surfade runt på bokhandlarna på nätet, det finns så mycket böcker jag vill ha och givetvis så många som jag behöver:)


Vaknade trött även om jag sovit elva timmar, gick en promenad, fick ont i benen och fick skoskav.

Åkte på kalas till en stuga på landet och tröståt tårta, tittade på grodor som invaderat gräsmattan, blev knottbiten och lyssnade till en historia om en orm som hängde på ett träd.

Pratade med en viss ung dam i släkten som kommit in här på högskolan i Halmstad och gjorde mäkta god reklam.


I morgon och på fredag ska det visst vara en rundturvandring och öppet hus på högskolan för nya vilsna studenter (kanske också för gamla erfarna - om man nu tycker att det är spännande) http://www.hh.se/4.3e6aa0ee11663924bae80001686.html?par=2

Så passa på, så kanske ni kan undvika att komma för sent på första nollningsdagen och slipper bli lotsad som en bortsprungen förvirrad människa genom hela högskoleområdet.


Kom hem efter kalaset, tänkte åka och träna men var helt försatt i sockerkoma.

Fortfarande har inget studerande åstadkommits.

Jobba, jobba och jobba.

I nästa vecka ska jag ta Krösatåget (man vet ju inte om Swebus ska strejka) ner till Halmstad och sova i min egen säng:)

Jag ska antagligen också säga upp mig på mitt gym och börja på ett annat som ligger närmre och som jag kan sjukgymnastisera bättre på.


Dags att laga matlådor, packa väskan och bosätta sig på jobbet då.

Natti.


Minislutsats: Landet lika med knott lika med grodor lika med ormar lika med djurrikt.
/Lena 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback