Fotogalleri

Sista kvällen och soundtracket från filmen Juno rullar på bordet i vår lånade lägenhet på franska rivieran. Vissa dricker plastflaskevin och andra packar. Känns sorgligt att åka hem. Det är nu som jag börjar känna av den lugna lunken och det är nu som brännan börjar jämna till sig. Har ingen lust att åka hem til ett regningt Sverige.

Men men, det finns andra äventyr som väntar hemma även om det regnar.

Jag ska ju gå en instruktör och säkerhetskurs i havskajak.

Så det lär bli blött även om det regnar:)

Kursen hålls i Blekinge, men till helgen ska jag mellanlanda i Halmstad, packa om och dra vidare.


Till helgen blir det nog ett himla drag, mina klasskamrater far ner från norr, lämnar sina sommarjobb för en helg i Halmstad. En återförening kan man kanske säga. Det kan till och med tänka sig att vi hamnar på en beachvolleyplan i Falkenberg och våldgästar ännu en klasskamrat.  


Lite lockar det ändå att sova i sin egen säng, hälsa på blommorna, köpa kvarg på Lidl och promenera på Galgberget:)

Jag är rätt trött på baguetter - de mättar ju inte alls.

Åhh träna! Okej, jag kan tänka mig att åka hem.

  
Stranden, båthamnen (med de små båtarna) och en ödla.
   
En gata i Antibes, ett smalt hus och Marie och jag flippar lite.

  
Le baguette, midsommarafton på stranden. 
  
Kunde ju inte undvika jordgubbar med grädde och en fullmåne full av ost.
  
Stranden och tåget in till Nice för musikfestival.
  
Allting börjar ju på "Le" som jag sa:)
  
Någon missade att säga att musikfestivalen var större än Malmöfestivalen och att det var rave på gatorna.

Minifotogalleri liksom.
/Lena

Kommentarer
Postat av: Elin

Mmm.. jag gilla bilderna! Och det smala huset :)

2008-06-25 @ 15:16:06
Postat av: Lena

Tack!:) Riktigt roliga hus fanns det. Men nu är jag hemma där allt är uppmätt i lagom stora fyrkanter igen.

2008-06-26 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback