Tentamentrams

En tenta gjord, one more to go som man kan uttrycka det.

Tentan var en bra tenta, den kändes övergripande, lite lätt, lite svår och lite där i mellan.
Lagom för de saker jag kunde, de jag gissade och de jag flummade ihop:)


Jag var jätteladdad i morse för att träna efter tentan, men när jag väl kom till gymmet så gick allt så långsamt.
Man tror inte att det är så jobbigt att skriva och tänka. Men det är det.

Jag kände mig bakfull eller som om jag inte hade ätit en enda kolhydrat på flera veckor - så seg och orkeslös. Detta resulterade i tre timmar på gymmet, kanske var jag aktiv i en timma av dessa.
Resten av tiden har jag inte en aning om vart den försvann.

Jag tror jag iakttog andra som hade mer energi, pratade om tentan, tänkte på tentan, vandrade fram och tillbaka och blängde på vikterna.


Öppnade en Ramlösa blåbär bredvid spisen och dess varma platta. Det sa fräs, bubbel och en konstig doft.
Undra om det är giftigt att andas in?

Det går faktiskt inte att begära att jag ska använda några smarta tankar just nu.

Funderar på om det är en eftersläntrande effekt att lyssna på radio, laga mat, läsa tidning, skriva på facebook, läsa bloggar samtidigt, för att känna att jag minsann är ledig... innan rond två.
Allting på en gång, så snabbt som möjligt så att jag har fullgjort kvoten av fri tid.


Näpp, dags att återvända till den lokala campingen vid köksbordet, som ligger i den mörka pappersskogen av tentaplugg. Du kan inte hitta den på eniro;)


Miniboende: Campingen flyttar till stadsbiblioteket i morgon.

/Lena


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också camping. Över hela j-la lägenheten. Jag har tryckt i mig pasta med svampgryta (för svamp är väl trots allt inte ett djur, även om dess sort som VÄXT är omdiskuterad) för fort, en chokladbit på det och nu tittar jag argt på det Kommunistiska manifestet. Nu ska det analyseras! Jag behöver inte lämna in eländet förrän 2 juni, men jag gillar bonusledighet och siktar därför på fredag 30 maj.
KÄMPA LENA, KÄMPA!

2008-05-21 @ 14:34:00
Postat av: Lena

Wihoooo jag har sommarlov. Lycka till;) Snart färdig då med andra ord.
Kram

2008-05-28 @ 00:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback