Dimmiga dagar

Förstår inte hur jag ska lyckas tänka både på julrelaterade grejer och en uppsats!
Det hela brukar sluta med att allt blir eftersatt, vilket inte är så bra... Gick bort till Anna i måndags och höll på att få köldchocken under den korta promenaden från Östra förstaden till Söder, skulle ju bara över bron i princip... Lyckades fjäska till mig en kopp te och en stunds skvaller och andra deprimerande samtalsämnen (uppsatsen) som måste ut ur systemet.

dimma


Offrade nästan livet i rondellen på vägen för att få en bild på katten som sprang omkring där i gräset.

rondellkatt



Har för övrigt jobbat i två dagar på Maxi och känner att jag är glad över att inte ha det som heltidsjobb. Nu blir det en dag kvalitetsskrivande och två dagar jobb på Indiska för att på lördag eftermiddag åka bussen hem till mor & far..Och nu längtar jag faktiskt lite grann...


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback