Julfesten i bilder

Vad vore väl en dans på slottet när man kan dansa runt gran ihop med Kårordförande?!

BjörnElin

Åh, riktigt kul hade vi allt igår på Kårens årliga julfest. Alla var glada och rosiga om kinderna efter sånger, öl, snaps och dans. Självklart är det musikmästerimedlemmarna som ramlar in sist i stora salen där borden stod uppdukade, men vad gör väl det. Så ska det ju vara, fint (fullt) folk kommer sent.
Julmat är ju julmat, jag är väl inget större fan av detta, men det fanns lax i olika utföranden och jag & Björn lyckades få oss några veg-korvar samt en grönsaksbiff. Schysst!
Ett fint Luciatåg med fin (?) sång bjöds det också på.
Kårordförande samt vice agerade konferencier, detta med något för korta kjolar och något för särade ben...men det skapade ju samtalsämne.

Thomas2Lennartgran

Folk droppade av ganska tidigt dock och som vanligt hamnade jag i diverse politiska diskussioner och samtal kring vad som är bra musik (jajajaja...) vilket gjorde att jag fastnade några timmar för länge. Efterfest är nog ändå den bästa festen. Vart timmarna mellan 23 och 03 tog vägen har jag ingen aaaaaning om, men ibland gör det inte så mycket.

killar
Björn, Martin & Smed

Studsade dock upp kl 9 imorse och skrev Inledningsavsnittet till uppsatsen (så stolt över detta!). Falafeln till lunch idag visste vart den satt och senare ska jag & killen äta något litet på Klamerdam med ett gott glas vin till. Resten av helgen som hedras åt plugg, plugg och åter plugg.. men Anna - blir det lite vin och kvalitetsumgänge imorgon med öppna planer för resten av kvällen så är jag lycklig!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback