Julklappar

Nu när julklappstressen inför själva julafton har lagt sig och mellandagsrearushen har börjat är det hög tid att jag delger er min julklappskörd:

Seinfeld säsong 7 - Fanns med på önskelistan och nu väntar jag bara på att de två sista säsongerna av världens genom tiderna bästa sitcom ska komma ut!

Personvåg - Fanns med på önskelistan och kommer att komma väl till pass då jag en vacker dag hoppas passera 70 000 gram!

Presentkort SF Bio 300 kr - Fanns inte med på önskelistan, men givetvis klockren då jag är en passionerad biobesökare!

Godis - Fanns inte med på önskelistan (vilket det heller aldrig kommer att göra), men godis är ju godis och alltid lika välkommet!


God fortsättning och Bring It!

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback