Julmat

Mmmmm…! I går glufsade jag i mig årets första julbord. Det var Tekniska avdelningen här på Högskolan som bjöd dess anställda på julmat, vilken avnjöts på Kårpubens lilla dansgolv. Julbord är smarrigt värre med alla dess olika ingredienser. Måste dock erkänna att min tallrik mest bestod av de varma rätterna förutom den traditionella julskinkan, hjort samt grönkålen som verkar vara ett måste för hallänningarna på julbordet. Men jag förstår dem - den är både nyttig och smakar sött.


Den 17 december kl 13-17 är det gammeldags julmarknad på Halmstad Slott med mat från hela Halland. Klicka
här för mer info.


Gårdagens match vill jag helst glömma.... Men tack alla ni som kom och tittade, det uppskattas enormt!

Bring It!

/Micke


Kommentarer
Postat av: Kungen

Högskolan söker nu en ny manlig student som vill blogga på studentbloggen. Bloggen är en del av Högskolans marknadsföring och ska på ett personligt, lättsamt sätt visa livet som student... får du sparken? ja sa ju att du skulle passa bollen.. skriv nästa artikel om hur du ska passa bollen så kommer du inte få sparken! hahahahaha

2006-12-15 @ 14:44:46
Postat av: Infoavdelningen, Högskolan

Hej Kungen och andra som undrar!
Micke har inte fått sparken, han är helt enkelt inte student längre.

2006-12-20 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback