Tentaskrivande och fika

Sitter med hemtenta och känner paniken krypa runt i hela lägenheten. Den är inte så svår (egentligen) men på något vis så känner jag mig uttråkad och vill bara få det gjort. Kollar på klockan stup i kvarten längtar tills den slår 12,50. Då ska jag bege mig bort till konditoriet på Fredsgatan och köpa frallor och sedan gå hem till Anna på Västersol. Kaffe och skvaller ska få fördriva någon timme innan man åter är fängslad vid datorns tangentbord.



85011-27

Helgen var för övrigt otroligt lyckad! Hade en önskan om att få premiärdansa på det nya stället,
Club Moon, men icke! Bästa barndomspolaren hälsade på och efter några glas rött tryckte vi ut bingobrickor från SVTs hemsida och försöka förstå reglerna till Bingo Royal. Och nej, det är inte något dåligt program, det ligger bara lite utanför folks gränser till vad som är kul. Själv är jag av den sortens människor som älskar skämt som dragits för långt som sedan dras lite längre tills de får en ny innebörd.
(Walle: att sopa golv på Kårpuben klockan 02,48 till discoljuset med titel röd porr kan få otroligt underliga samtalsämnen att bli hysteriskt roliga...)
Supermysig förfest som avslutades på stan. Det blev någon slags tandcremssmakandes shot på 11:ans och lite dans på The Café. Spagetti och köttbullar i Calles kök och ramlade i säng 04,32. Härligt!
Frågan som även bör ställas: hur lätt är det att äta spagetti som är hal med gaffel. Sämsta, men roligaste nattmaten.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Walle

Haha, indeed kan det bli många skratt över lustiga samtalsämnen, men den viktiga frågan är; "Om du hade fått äta en..." ^^

Postat av: .eileen

Precis, precis!
Angående underliga val, minns Du att P3 för flera år sedan körde leken "pest eller kolera"? Otroligt underskattad lek där de tävlande var tvugna att välja bland alternativ såsom: Antingen får Du bara äta ost i resten av Ditt liv eller så måste Du ha två fladdermöss som öron. Vad väljer man?
Hörde även alternativ som: var gång Du svär dör en gruvarbetare... hehe...

Fin musik by the way...

2006-12-04 @ 14:44:38
Postat av: Walle

Hahaha...
Underligt nog kommer jag faktiskt ihåg det. P3 har alltid haft sina guldkorn. Ett av dom mest underhållande programen förr var "Hej Domstol". Dess värre är dom inte riktigt lika roliga längre.

"var gång Du svär dör en gruvarbetare..."

När jag hör den kommer jag bara att tänka på en bild som cirkulerat på internet. Där det står

"Each time you masturbate God kills a kitten. Please save the kittens"

Så ser man en kattunge bli jagad av något som ser ut som en mörkrostad svampbob fyrkant.'

Stackars kattunge...

2006-12-04 @ 15:10:47
URL: http://www.myspace.com/olawalfridsson
Postat av: .eileen

Förresten...den där filmen på YouTube..vad var det jag skulle söka på?

2006-12-04 @ 16:35:25
Postat av: Walle

Klicka på länken jag bifogat så kommer du dit :)

2006-12-05 @ 09:46:34
URL: http://www.youtube.com/watch?v=a3zv1NMMhu
Postat av: .eileen

Hahahahahaha!
Underbart!

2006-12-05 @ 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback