Konsert

Mitt bland alla paket och pallar på jobbet i måndags morse bestämde jag mig för hur jag ska lyssna in mig ordentligt på hiphopgruppen Jurassic 5 inför deras konsert på Trädgårn i Göteborg den 13/10. Tidigare hade mina tankar kring detta smärre problem kretsat kring möjligheterna att låna gruppens albumskivor av någon eller be denne eller någon annan att bränna låtarna på CD-R skivor.

Men nu hade jag alltså bestämt mig för något helt annat, nämligen att införskaffa skivorna via Internet. Sagt och gjort surfade jag senare under dagen in på en nätbutik och beställde de hittills tre utkomna albumen. En vild chansning kan tyckas då jag enbart hört ett fåtal låtar från gruppens andra album. Dessa låtar föll mig dock i smaken, så jag har intalat mig själv att majoriteten av det övriga låtmaterialet också kommer att göra det, hoppas jag har rätt. Sen föredrar jag att äga skivbolagsutgivna skivor framför privatbrända skivor även fast utgifterna blir högre.

Klicka
här om ni är ni sugna på att uppleva denna eller kanske någon annan konsert.

/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback