Onsdagsfest

Drinkar

Gårdagens pubafton blev mer än lyckad! Lärarstudenterna hade gasque vilket gjorde att både läppar och ögon såg glada ut, hoppas att de hade lika kul som de såg ut att ha.
Kön till entrén under kvällen ringlade lite lagom snabbt och jag hoppas att alla som ville in fick plats. Lyckan för en annan var gjord när Lilla dansgolvet var öppet och jag fick lov att spela härlig pop till några få beundrare. Lite hårdrock blev det allt också då vi var två vid skivspelaren som skulle samsas.
Bortvillade studenter som letade vänner, hånglande par och öldrickande utbytesstudenter som aldrig ville gå hem kantade kvällen så när jag kvart över tre på morgonen ramlade in i lägenheten var sängen min bästa vän.


Och ni som besökte kåren igår, hur kändes musiken? Försöker få lite variation inne på Lilla dansgolvet, men man orkar ju inte bära med sig alla sina skivor till skolan. Ett utlåtande tas mer än gärna emot!

/Elin, som vaknade 11.23 och inser att dagen nästan är slut.

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, 11.23 är ingenting jämfört med när jag kliver ur sängen vissa dagar. Kl 15.00 nämligen, men det beror ju oxå på att jag jobbar nätter...

2006-09-22 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback