En bra dag

Litteraturseminariet är nu avklarat och det hela firades med hembakade kakor och kaffe hemma hos Anna. Ett mycket trevligt initiativ av henne tycker nog vi alla. Mer sådant!

Imorgon ska jag ta tag i examinationen för denna delkurs samt börja fundera över helgens händelser. Är ledig från fredag eftermiddag och känner en längtan efter att resa norr ut och det verkar som att det är en bra helg att passa på att åka hem innan sommaren tar tag i en för mycket och man bara vill slappa i här i stans parker.
Fast i så fall borde jag nog ta med lite litteratur att läsa på tåget så jag inte behöver sitta sista dagen, utan kan känna lugnet innan nästa kurs.

Läste på
Kårens hemsida att de ska ha ett föredrag om hur man pluggar effektivt på tisdag. Funderar stark på att gå dit och lyssna för att få lite tips. Jag tror väl egentligen att jag har en ganska bra studieteknik, men ibland behöver man veta hur man får upp motivationen.


Ta hand om er!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback