On the road again

Tjaba tjena hallå.

Har lämnat Halmstad för en liten turné runt i Sverige. Ska upp till Umeå och jobba lite på lördag (skribent) och har gjort ett depåstopp i Stockholm för att hälsa på den fantastiske Jonne. Han är lika fantastisk som vanligt. Har spenderat dagen med lite shopping och aftonen med grillning i Hagaparken.

Gårdagens Ölbytarafton med Krigge blev en stor succé. Spänningen i att inte veta vilka öl man skulle få dricka och det fascinerande i att dricka en massa udda och tidigare odruckna ölsorter gjorde det hela till en helmagisk kväll. Jag hade slagit in alla Krigges öl i julklappspapper vilket fick honom att kalla onsdagen "Den bästa julen någonsin".

Att jag skulle upp kl 6.30 för att åka tåg i dag, torsdag, var... Inte bra.

När jag skulle kliva på bussen från Solna Centrum tidigare drog jag upp mina åkkuponger ur bakfickan. I samband med detta råkade en hundralapp slinka ur fickan. Detta lade jag inte märke till, utan fortskred med min busspåstigning. Hundralappen blåste iväg, bort från mig. Den var förlorad - om det inte vore en för superhyvens flicka i blont lockigt hår som jagade ikapp min peng för att ge den till mig. Det tyckte jag var supersnällt.

Nu ska jag sova.

Ciao

Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback