Sommarkurser & musikfunderingar

Det underbara vädret som förgyllt vår senaste vecka har verkligen satt igång min sommarlängtan. Planerar sommarjobbandet för fullt och hoppas på att kunna ha tre veckors sammanhängande semester för en gångs skull.
Själv har jag aldrigt läst en sommarkurs, men många av mina vänner passar på att läsa något kul under fem eller tio veckor. För den som är nyfiken så finns det faktiskt
platser kvar på flera av kurserna. Så först till kvarn!


Denna soliga tisdag ska jag få lyssna till jazz (om jag inte minns fel, underlig kurs vi läser nu... bara trevliga upptåg, teater igår och musik idag) och så måste jag fundera över vad alla danssugna ska få röra sina lurviga till på onsdag. Jag & Björn står återigen på Lilla golvet. Skulle vilja förnya mig lite, men popträsket är djupt och allmänt trevligt. Slutsats: japp, det blir pop, pop, pop och lite rock så klart :-)


Om en liten stund kommer Anna hit. Ska bli trevligt med kaffesällskap och lite skvalleruppdateringar.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback