Oh Happy day!

Det finns inget annat sätt att börja denna blogg med, mer än att säga:

JAG HAR FÅTT FINSITTNINGSBILJETT!!!!
Dummididoo dummdidooo duppidoo.... jag är så gla tralalalalalala laaaaaaa!!!!


Tydligen så måste jag be om ursäkt till kosmos och dess härlighet, för ibland så löser sig faktiskt allt. Även för mig, helt otroligt. Fast sen å andra sidan så har jag fått igen en del i form av en dunderförkylning.... thanx kosmos!Den sanna hjälten, som sålde sin biljett till mig heter Benjamin. Tackar ödmjukast.


I går var det pubrunda och nollepub, mycket trevligt! Vi dansade oss svettiga (mmm våra beiga t-shirts luktar mycket gott nu) Jag försökte att dränka den i parfym i går men det hjälpte föga, vi fick också spritpennor att leka med och skriva vad vi ville på varandras t-shirts.
Så nu har "groovy dancer-nolla", "snäll-nolla", "michelangelo-skrik-nolla" och "djup nolla" hamnat på min t-shirt. Känner mig genast så värdefull.
En till "Hero" hittade jag i går som bar mig på sina axlar så att jag kunde se straffmästarnas spex på scenen.
(Det är sådana här stunder som man hatar att vara liten och också när väldigt långa människor bara lyfter om korta människor bara för att det är så roligt?) Men nu var det helt frivilligt. Lyft upp mig för 17, jag ser ju inget!
Min andra hjälte heter i allfall Rickard och hoppas jag minns rätt nu...går VALP? Tack iallfall.

Nu är jag redan sen till nästa träff, vet inte om jag är på hugget direkt. Tror vi ska bygga något. Antingen lådbil eller en båt. Who know`s? Bygga ska vi iallfall. 
Vill egentligen gå hem och lägga mig i ett mycket mörkt rum, med en massa mjuka näsdukar.

Minifilosofi: Använd inte det billigaste toapappret att snyta dig i. Det gör ont. 

 
   
Lite fortsatt spex från igår och en bild på biblioteket.




Kommentarer
Postat av: Rickard Stjernström

Imponerande att du kom ihåg både namn samt program. Det är betydligt mer än vad jag brukar komma ihåg efter en blöt kväll. Om du nu skulle känna dig nere och i behov av något upplyftande, så vet du var du finner mig. Hoppas ni får det trevligt på finsittningen på lördag.
Mvh Rickard

2007-08-25 @ 00:35:39
Postat av: Mamma Lillstrumpa

Lena!
Nu är du faktiskt etta, och inte längre någon strulig bloggnolla :) Jag hoppas att du får fortsätta blogga för skolan iaf, det har varit underhållande läsning! Får du inte det tycker jag att du ska skaffa dig en egen blogg och ge mig adressen :)
KRAM

2007-08-25 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback