Sabotage och sliten torsdag

Trött och seg efter en natt på kåren och förfest med tvåorna. Först hade jag inte tänkt att gå ut. Man kan ju säga att nollningen var tröttsam... Men så kom jag på andra tankar. Jag är ju faktiskt bara etta en gång och jag är ju bara jag en gång också (och jag har ju ändå ingen tv eller något annat spännande på gång)
Slutsats: Det var värt det, sova kan man göra när man är död.

Det som dock spänner som huvudvärk över pannan är alla latinska ord som snurrar runt som rappakalja.
Som tur är har jag fått låna böcker nu (Tack Sara - Du är en guldtvåa) så jag kan studera på tåget "hem" till Jönköping i helgen.
Japp ska hem till gamla Jönnet och fixa money, ska sitta bland mina vänner och oja mig - tala om hur jobbigt det är att plugga på högskolan och hur vuxen man känner sig. Fast det är ju inte som om de redan har gått igenom detta... jag är ju som sagt lite seg till att bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv. Men men jag har ju gjort annat skoj istället.

Appråpå skoj, så drömde jag att jag reste i natt och i det landet var det varmt och alltid sol. Det är alltid så här på höstkanten. September månad och det börjar rycka i restarmen, men det är väl bara att rida ut den stormen för här är man ju fast i några år framöver. Tylösand kanske duger:)

Sabotage är något jag hatar. Finns det något mer onödigt än just sabotage.
I går när jag kom ut från kåren så hade någon kastat min cykel på marken och antagligen hoppat på den,  växlarna  var paj, snett styre....så ännu en gång, snyfta och mecka i  mörkret (dumt) men man vill ju hem.
Rasslande lyckades jag cykla hela vägen hem, men det var inget kul.
Lena välkommen till Halmstad.

Minifilosofi: Så till alla er som gillar att ta sönder andras saker eller som har problem med aggression.
-Gå i terapi, köp en boxningssäck, eller vad 17 börja tänka!

/Lena som måste börja traska igen

   
Ida och Martin höll gott humör i den för låååååååånga kön in till kåren. Det är inte lätt att få upp kamerna heller när man är kort och tja jättekort. Och någon hittade en crazy partyhatt som jag bara var tvungen att testa (jag ser rätt crazy ut också, my god)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback